Godkväll

ROLIGT att börja kvart över 8imorgon och inviga dagen med tre timmar Engelska B? OH NO! Rent helvete, om jag nu får uttrycka mig så!
Nu vill jag bara ha fredagen överstökad i ett
"SWISH" och sedan se fram emot en lungt helg, helst hemma i Jääärpen med familjen, kanske ska tvätta imorgon.. Om inte suget för hemfärd är förstort sattsäga, återstår att se!

Har precis tagit mig en dusch, ska klä på mig pyamas brallsen och en munktröja, sedan springa ner och sätta en sko så att ytterdörren inte kan låsas(
Jonathans sko). Han kommer nämligen senare, förhoppningsvis sover jag redan då. Trött som man ääääääär! Ja, höua, fryser gör man också. Tuff dag för lilla pytti!
Nåde Jonathan om han väcker mig, ens tänder en lampa. Det bör han inte, för
SITT och MITT bästa ; )

nej snark och gäsp, godnatt på er. Kram  , Fernandez(ZzZzZzzZ)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0