GRR

I L S K A ! Inte speciellt gött med förlust mot TIMRÅ ikväll, de måste dock ha varit skönt för dem att få deras första vinst mot MODO den här Säsongen! Tycker att MODO spelade riktigt bra, och första perioden var en riktig rysare, MODO gjorde mål redan efter 27sekunder, och Timrå var snabb och kvitera till 1-1!
 Något mina nerver inte riktigt pallade, egentligen. Sjukt mycket spänning. precis vad en hockey match ska bestå av!
Den 12de hoppas jag på att jag och micke sitter i Swedbank arena, och tittar på ännu ett spännande Derby!

Nu laddar jag om till Sverige-Kanade, genom att ta ett varmt lååååångt bad. Självklart ett stort glas, kall cola att släcka törsten med! HEJA SVERIGE!

/ Fernandez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0