HJÄLP

Beslutsångest, det är just vad jag har det..
Och just nu är det angående mitt håår som jag är så fruktansvärt less på, tyvärr.
Jag är nog en riktig fegis när det gäller att kunna testa nya saker, bland annat klippa nya frisyrer!
Önskar jag kunde vara en riktig tuffing och bara ta saxen och klippa en "tuppkam".
Inte riktigt så kanske, men ni förstår (förhoppningsvis) hur jag menar?

Som sagt, har jag aldrig färgat håret förut, har bara gjort ljusa slingor någon gång, och även då var jag jätte nervös över hur resultatet skulle bli, men nog blev jag nöjd allt! Verkligen.
Så, nu har jag den där beslutsångesten igen, HUR sjutton ska jag göra?

*Behålla min gamla vanliga hårfärg som jag haft i 17år, vara extremt tråkig och fundera hela livet på HUUR snyggt det kunde ha blivit om jag hade haft det där modet?

*Eller, ska jag lägga tuffsidan till, färga håret som jag velat hur länge som helst, ta risken och kanske bli missnöjd, sakna mitt gamla hår som jag haft i 17år, få ful utväxt, och ÅNGRA att jag förstört mitt hår livet ut?

SKRIV en kommentar hur du tycker, behöver råd. Gärna med färg också, jag är ju helt oerfaren!
Vad tror du jag skulle passa i?

Puss / Fernandez



Kommentarer
Postat av: Anonym

färgen kommer ju inte sitta i föralltid:P tycker att du ska färga ja!

2009-01-21 @ 08:03:42
Postat av: Engelinan

lägg in den tuffa sidan :D som sagt, färgen sitter inte föralltid och håret växer ut tillslut :)!

2009-01-21 @ 09:25:56
Postat av: hanna

helt klart ska du pröva något nytt. ditt hår är ju jätte fint nu också, men jag tycker att du ska våga göra något: Kör hårt bruden;) <3

2009-01-21 @ 11:00:11
URL: http://hbeckman.blogg.se/
Postat av: anna

haha färgen sitter ju inte hela livet dummis! :D FÄRGA :D

2009-01-21 @ 11:01:35
URL: http://annamarielle.blogg.se/
Postat av: susen



Strunta i att färga, det är bara dumt. TONA.



Jag tror du skulle passa grymt bra i en mörkare brunfärg, tänk dig i en mörkt chokladbrun färg till dina hundögon:) sjuuukt fint! Tror jag iallafall :)

2009-01-21 @ 17:51:38
URL: http://antisus.blogg.se/
Postat av: K

tredje längst ner från höger :)

2009-01-22 @ 19:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0