Hockey

Blev inte mörsil ikväll, mamma orkade inte köra och erbjöd mig därför en promenad i stället, men då satte jag sursidan till och stannade framför datorn. HAH.

Graah, pirrar i magen och håret på armarna reser sig när jag tänker på att jag åker till ö-vik imorgon, ÄNTLIGEN ska jag få se mina hjältar spela, och förhoppningsvis krossa Färjestad. Håll alla tummar ni har på seger. Det behöver dem!
Och inte nog med det ska vi antagligen "mellanlanda" i sollefteå, för er som inte vet det har jag bott där, i mina yngre dagar dårå. Ska bli kul att återse den lilla staden igen, fast o andra sidan var ja ju där senast i sommras, men saknaden ligger och gnager ändå... Vill inte ens tänka tillbaka på hur förkrossad jag blev när mamma berättade att vi skulle flytta till Jämtland, haha. Jisses, det var då jag bestämde mig för att rymma till Mormor och Morfar och bosätta mig där. SMART VA? äh, det ät historia nu. och jag är sjukt glad att vi flyttade hit. Så nu i efterhand tror jag nästan att jag måste gå och ge mamma en kram och klapp på axeln.

Ser fram emot morgondagen, så lova att höra av er : ) / Fernandez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0