Home sweet Home

Har presis avslutat min natt macka, Leverpastej for lajf!

Imorgon kommer det att bli en sköööön hemma kväll för mig här i järpen, ska ta sov morgon men endå vakna i någorlunda tid. jag försöker, sakta men säkert att vända tillbaka på dygnet. Eller jag börjar idag... Än så länge vet jag inte om jag lyckats speciellt bra eftersom att klockan är halv tre.. och, ja .. här sitter jag pigg som en mört!(vill vara trött)
Vilket fall, ska ta mig ett bad det första jag gör imorgon bitti, Mamma och Jarmo kommer antagligen befinna sig i stan då. Så har huset för mig själv på förmiddagen. Så ska pyssla om mig själv rejält imorgon bitti. ansiktsmask och hela köret!
När de andra kommer hem blir det antagligen middag.. Sedan ska de förfesta här innan de drar på Järpens årliga fest!
Så då blir det FF här i huset.
- HÄRLIGT!
Jag ska självklart inviga kvällen med Timrå-MODO, självklar en MASSA gotta och till sist, JVM. En riktig hockey kväll med andra ord. En kväll i ensamhet, och jag klagar faktiskt inte den här gången, det här är en sådan stund som jag skrev om i ett av de tidigare inläggen,
- En stund som är GULDVÄRD!
Men, det betyder inte att ni är portade från att slå en pling, eller skicka ett mysigt sms. Nej fritt fram bara!

Att lägga sig innan tre är väl en ganska bra början iafl? Så nu ska jag sussa, må ju orka me morgondagen å!
Hörs imorgon, gnatt / Fernandez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0