Hot N Cold

Cause you're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in and you're out
You're up and you're down
You're wrong when it's right
It's black and it's white
We fight, we break up
We kiss, we make up

You, You don't really want to stay, no
You, but you don't really want to go-o
You're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in and you're out
You're up and you're down


Jag hade feber igår kväll, precis som jag anat!
Och hostan bestämde sig för att stanna och förstöra ännu en natt för mig!
Om inte den ger med sig snart vet jag inte vad jag ska ta mig till, SKA iafl p skolan imorgon, hur sjuk jag än är!
Är ju skrillor på idrotten, måste ju lära mig att åka det tills jag ska gifta mig med en av hockey hunkarna, funderar på Markström! ; )

Precis duschat, magen kurrar och här sitter jag! Hej svejs så länge / Fernandez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0