järpen

Var på hockey idag, kollade Järpen-Tövla(?). Järpen förlorade tyvärr med 1-4, och jag tycker egentligen inte att någon av lagen fick något riktigt flyt i spelet, hade kanske lite förstora förhjoppningar på järpen, eller var det kanske en dålig dag idag? Aja, huvudsaken jag hade kul, å de hade jag! : )
Träffade ju basse också, trevligt sällskap de!!

Åt middag, och sedan följe jag med mamma på film-kväll med några av hennes vänner, tog bussen från Mörsil istället och har precis kommit till stan igen!
URSH vad äckligt det luktade i min lägenhet när jag kom in, trodde verkligen att jag skulle spy. Hade "glömt" att diska udan potatismosen som jag hade ätit innan jag åkte, så den hade surnat! FY FAN! nu vädras och diskas det för fullt här hemma, kollar lite på the Hills också!
Ska nog gå en snabbis på Hemköp, är fruktansvärt hungrig så måste köpa något å krubba!

Nej, åter till städning. PUSS / Fernandez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0