JÄVLA IDIOTER!

ERA OSPORTSLIGA FEGA JÄVLA IDIOTER!!!!!!
VAD FAN ÄR DET HÄR?? JAG KAN INTE ENS HITTA ORD, SÅ JÄVLA FÖRBANNAD ÄR JAG ÖVER MATCHEN MELLAN KANADA-SVERIGE! HUR FAN TÄNKER NI NÄR NI SPELAR? HUR KÄNNS DET EGENTLIGEN ATT VINNA NÄR MAN SPELAT SOM NÅ JÄVLA SVIN? HUR FAN KÄNNS DET ATT VINNA PÅ FUSK ERA FEGA JÄVLAR!
LÄR ER REGLERNA INNAN NI GER ER IN I SPELET, OCH TVÅ JÄVLA STOLP SKOTT TILL DOMARE!

Nattens match är verkligen helt ofattbar, vilket jävla skitspel av kanada och domarn kan ju dra åt helvete!
Sverige spelade så förbaskat bra, SÅ värda att få vinna! Hade Kanada fått de utvisningar de skulle hade matchen blivit helt annorlunda och jag tror att Sverige, absolut hade vunnit! OM DOMARN HADE KUNNAT GÖRA EN SAK RÄTT!
Nä, jag kan verkligen inte finna ord, och vilken skit publik, Hedman gjorde inte mer än rätt när han drämde till kanadensaren efter att han hade gett sig på markström, GE FAN I MÅLVAKTEN ERA IDIOTER!!

HADE NI SPELAT HOCKEY HADE JAG KUNNAT SÄGA GRATTIS, MEN FAR ÅT FANDERS ERA FEGA SKITAR!

Nästa år är det fan jag som sitter i publiken och Hejar fram sverige!!!!!!!
Nu känner jag inte för annat än att ge alla kanadensare en rakhöger!

Måste bara säga att Hedman lyfte Sverige, och att han gjorde en TOPPEN match.
Sen så hoppas jag också på att få gifta mig med Markström!

NÄSTA ÅR TAR VI DEM! /// EN FÖRBANNAD FERNANDEZ!


SVERIGE!!!!

Kommentarer
Postat av: Mecke

Kan inget annat än att hålla med. Så sjukt

2009-01-06 @ 04:47:35
Postat av: hanna

Alltså helvet vad förbannad jag är! kan inte sluta tänka på det. Dom var ju värda att vinna. kanada har bara kommit till final på tur i sina matcher! och så blir det även i finalen tack vare dom där jävla domarna som man skulle kunna tro är ifrån kanada! Jag följer med dig under nästa JVM på varenda match, för då SKA INTE kanada få komma ivägen med sitt tur spel samt domarna!<3

2009-01-06 @ 12:22:24
URL: http://hbeckman.blogg.se/
Postat av: marie

inte i publiken, på planen!

2009-01-06 @ 13:13:45
Postat av: Ragge

Sverige var ju inte bra...

2009-01-06 @ 16:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0