Känner du dig frisk, så äru inte de

Härligt älsklingar, Slå Brynäs så där med 2-1 :D
Sa ju att 2009 skulle bli vårat år, åå de har ni då verkligen visat ! 4 vinster av 5.
NI ÄR LYCKA!

Nu sitter jagbara i lägenheten och har riktigt tråkigt, Mormor å morfar körde hit mig ikväll.. Blev lite jobbigt att vara där i längden, kände mig för upp passad på något sätt, blev lite jobbigt i längden. De sista orden mormor sa innan jag klev ur bilden var

"Pyrran, kom ihåg att även om du känner dig frisk! så är du INTE det"
Då läju jag aldrig bli frisk med andra ord..
Har rätt tråkigt just nu och skulle egentligen vara med Jonathan ikväll, men jag har inte orken att gå utanför dörren, å han har tvätt tid! Så får se hur vi ska lösa de stora problemet.

/ Fernandez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0