Lina ikv

Är hemma nu från en dag på skolan!
Ganska slapp dag, och tur var väl det, så otroligt opepp på skolan nu, så att dagen gick fort känns underbart!
Hade bara Turism, lunch och sedan Idrott, vi har fått en ny idrottslärare också, 23bast och riktigt snygg, en man inte kan slita ögonen från vill jag lova ; )

Handlade
efter skolan också, mackor, fil, vaniljsocker och bacon! Så dagens middag blev fil och flingor + två mackor!
Imorgon blire iafl en riktig middag, och jag orkar laga till något vill säga.

Blev ju aldrig så att jag åkte till Lina igår, så åker idag istället har köpt pop-corn så nu ska vi ha en myskväll!

Nu blev jag så där obehagligt trött, igen. Ska sluta ögonen ett tag nu hade jag tänkt och samla lite enegri : )
Just det, glöm inte att ge mig råd/tips/åsikt på inlägget nedan. : )
/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0