Min kväll

Okej kära vänner, då var det äntligen år 2009, och jag har bestämt och känner på mig att det kommer att bli mitt år, Härlig känsla vill jag lova. Nu ska det hända saker, ohja.

Gårdagen var väldigt mysig. Startades hos Elina med middag och smarrig efterätt. Blev mycket snack och stoj med tjejerna och med tiden så började det att komma fler och fler människor som såg fram emot det nya året. Det blev mycket dans, iafl för min del. Jag och Madde kom på en heeelt ny, riktigt rolig party dans som vi körde stor del av kvällen!

Vid 11tiden så började vi att gå ner mot badhusparken, där vi skulle fira de nya året med kramar och nyårs hälsningar. Vi blev inte där så länge utan gick och köpte kebab (godaste jag ätit i mitt liv.) och sedan blev det efterfest hos simon. Blev ruggigt trött på slutet, så då beslutade jag mig  för att gå hem och sova. Ville ju vara pigg till det nya, 2009.

Kommer att ladda upp bilder från kvällen senare. Hoppas ni haft en sjukt bra afton. // fernandez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0