mys faktor

Nu håller jag på att kleta på lite mascara innan jag ska åka till Lina.
Vi ska ha mys kväll idag, jag ska springa på affärn först och köpa allt som man behöver till Tacos, sedan blire till att laga middag tillsammans, käka och sedan kolla på Andra Avenyn.
En riktig mys-kväll med andra ord!

Ska ta med Kameran också, så jag kan dokumentera lite, höhö. Bilder dyker upp senare. Datorn får också följa med en liten sväng bort mot lugnvik idag!
Måste ju kunna avlyssna hockey resultaten, på ett smidigt sätt ; )
/ Fernandez

Saknar min gamla goa gamla polle! See U soooooon!


Kommentarer
Postat av: elin wikman

åh vilken söt häst:) hihi. jag gillar designen:) så fort jag har fått till min design så ska jag också börja blogga igen:D

2009-01-28 @ 08:38:16
Postat av: hannaf

härligt elin då kan du få hjälpa mig med den sen ;)

2009-01-28 @ 16:34:37
URL: http://hanfje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0