Rethosta

Åh, dagen har inlätts fint med ett glatt samtal från min Lina.
Pratade lite om kvällen och så, vi ska antagligen.. hon, jag och Jimmy dra på Olearys och kolla på Brynäs-MODO.
Alltid lika kul.

Måste säga att
min hosta är värre än aldrig förr, min hals mår verkligen inte bra efter de att jag var sjuk med halsfluss och feber. Har inte fått en blund inatt, har världens "rethosta" så nu sitter jag här för mig själv och hostar, har till och med en slags blodsmak i munnen, NOT GOOD!
Alltså, ingen praktik för mig.
Vet inte vad som är bäst, att stå och hosta alla kunder i ansiktet, eller att behöva jobba in de här timmarna på någon helg?

Måste iafl vila mig, sova kan jag ju inte. Så ska dricka tusen koppar te idag, och hoppas på att det hjälper, lite iafl!

Och visst fick jag en super fin design,? gjord av Marielle, TUSEN TACK!

Nu är det vila som gäller, vi hörs senare. PUSS / Fernandez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0