SIDNEY<3

What a night!
Har
verklgen varit en dyster natt för mig, kunde inte somna innan 5-6 tiden för att jag låg och oroade mig över våran katt hemma i Järpen som vi haft sedan jag var 8, hon är nämligen döds sjuk. MIN SIDNEY! :'(

Tänk hur ett djur och en människa kan komma varandra så nära, minns hur överlycklig jag blev när vi fick henne, världens sötaste, finaste, mysigaste, bästaste, underbaraste.. kan hålla på i evigheter!
Mamma ringde vid ett och sa att hon skulle till Vetrinären vid två, hon har stängt av mobilen så jag vet inte om opererats eller om vi blivit tvugna att avlida henne, då kommer jag bli helt knäckt. Känns som alla man haft sen barns-ben bara försvinner.. Det är verkligen tragiskt.
Tog iafl farväl av henne igår om hon nu inte skulle överleva.. Ursh vad hemskt det var, pussade sönder henna och berättade hur älskad hon var, min sidney :´(
Håll tummarna, för min älskade älskade älskade katt!!!!
Love U siddan!

Från det ena till den andra, min APU plats var verkligen helt perfekt för mig, var jätte kul, har stått i kassan, prismärkt och sprungit lite ärenden mest hela dagen, druckigt kaffe också så klart!!
Har redan kommit en av tjejerna där rätt nära, alla är hur trevliga som helst, jag storm trivs!

10-4 där en timmes lunch är inräknad, bra tider tycker jag. kommer få lägga schemat lite hur jag vill sen också! Toppen!

Nej, nu börjar the Hills, hörs sen. PUSS / ledsen Fernandez

en resa skulle sitta fint, mitt i allt elände!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0