Söndag

Hej hopp!
Vilken sluuut tjej jag bör vart, somnade i soffan kring nio igår kväll, vaknade två och gick upp till sovrummet, sov till klockan ett idag! Ni kan ju själva räkna ut hur många timmar det blev! ; )

Har åkt på en så fruktansvärd hosta också, så nu har mamma gjort ordning ett te till mig som ska vara bra för just hosta, om man nu ska tro på det?..

Tänka sig, att det redan är söndag. Jag blir bara deppig av självaste tanken, och att vi har praktik imorgon gör inte saken bättre, är redan hur less som helst på det där stället. Och hoppas tiden går fort så att jag får mina 180timmar gjorda!
Frågan är ju bara den, om man ska stanna i Järpen tills imorgon, eller om man tar bussen hem ikväll?
Helst skulle jag bara vilja stanna här, alltså i järpen minst en månad till! Slippa, stan, skolan och alla problem...

Sedan min nya design till bloggen, hoppas att den blir gjord idag : )

längtar tills den 29.de. Inte länge kvar nu faktiskt, känns skönt.
  Vi höres sen/ Fernandez


Kommentarer
Postat av: saraf

SJUKT SNYGG DESIGN MARIELLE FICK TILL :D <3

2009-01-25 @ 21:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0