Synd

Förlust för MODO ikväll, kändes inte alls så speciellt bra när de förlorade borta mot Djurgården.
Men måste säga att jag är stolt att de kom ikapp i andra perioden, matchen slutade olyckligt 5-3.
MODO går ett steg ner i tabellen, och Timrå som tog hem segern ikväll (allt annat vore vare pinsamt ; )) fick klättre lite i tabellen och ställa sig, med BARA ett poäng före MODO.
Helt sinnes hur tabellen kan vara så jämn den här säsongen, vad som helst kan hända!
Nästa match spelas mot Skellefteå, hoppas det går vägen för gubbarna då, och att de kan hålla det här spelet som de visat på slutet, då är de verkligen riktigt vassa.. HEJA MODO!



Har iafl kommit hem till Järpen nu, är feting festen i Böle ikväll, som man fått tusen sms om. Men duktig som man är stannar man hemma och Chillar istället! WALLAH! Starkt gjort att stå emot tjat från vänner och bekanta!

Känner hur mina ögon håller på att slå igen, riktigt trött fast jag sov tills klockan slog ett idag.. Konstigt det där.

Vi hörs senare:) / Fernandez

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag sov till halv tre. igår sov jag till halv sex på kvällen, har vänt på dygnet en aning !!

2009-01-17 @ 19:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0