tröööötttt patty ...

tröööötttt patty nu!
Jag orkar knappt hålla ögonen öppna, å då kan ni ju tänka er själva!

och jag som skulle till Lina ikväll med, jag får se om jag orkar pallra mig upp ur sängen och ta bussen dit, vi skulle ju äta pop-corn och titta på andra avenyn tillsammans ikväll : (
Nu behöver jag lite energi! GE MÄ

Något najs som jag kan berätta är att jag åker och kollar på MODO-Timrå den 29:de. Som jag läängtar att få se mina Göbbar spela! HEJA HEJA, och spöa Timrå, Igen ; )

Haha, kan inte sluta garva åt det här klippet. Kolla vilken blick han gör innan han säger "MODO rööööv"

Kommentarer
Postat av: Sebastian Nagel

HAHAHA klockren kommentar av lillen ;).. tråkigt match dock måste man ju ställa upp och titta :)

2009-01-21 @ 10:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0