typisk söndag

ÅÅH, nu är det en sådan där tyypisk söndag. Då man inte har ett dugg att göra, sitter i pyamasen hela dagen, tittar på tv och är för lat för att göra sig något att äta! Jag har iafl suttit här i sängen och tittat på Beauty and the Geek hela morgonen, vilka program det finns nu för tiden alltså. Men måste erkänna att det är rätt roligt att kolla på, höhö.

Igår var jag först med Jonathan hos hans syster Johanna oxh hälsade på, var riktigt mysigt. Åt grönsaker i dipp, drack ett glas rött och hade det riktigt mysigt : )

Sedan gick jag in mot stan, skulle möta upp Cecilia, som var fullare än fullast. Men, inte klagade ja för det. Fick mig ju riktigt många härliga skratt, och nog var det underbart att få träffa henne igen. Blev även bjuden på hennes 18års kalas, som inte kommer att missas! Tror jag ska ringa henne snart och se om allting är lungt, kanske hitta på något med henne också om jag har tuuuur : )

Täänka sig, imorgon bär det av, MODO-Timrå dagen till ära! Kommer att bli en riktigt rolig tripp det där, jag och grapparna! haha.

nej, nu ska jag försöka att äta något iafl. Ha det så bra allesammans,. / Fernandez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0