underbart med vinst

Kvällen på Olearys blev lyckad, blev så glad att Lina följde med trots alla om och men : )
Vi satt och skrattade som tokar som vanligt, vi har ju som sagt alltid humorn på topp!!
Självklart så vann MODO också, tre vääldigt viktiga poäng, och nu är vi med i spelet igen!

ligger och kollar på A SHOT AT LOVE WITH TILA TEQUILA! (stavning)
Hon är ju fan galen bruden, pilskare tjej får man nog leta efter!

Kände mig så himla feberig när jag var på olearys också, ont i huvudet och nog var jag varm om pannan allt!
får se om hostan ger med sig så att jag kan gå på min praktik imorgon, känner att jag inte vill halka efter, och går jag på paktiken, blir det träna sen också! Med Bögen! Kul kul att det gick så bra sist att vi vågar oss tillbaka!

Ska ställa klockan på halv nio, ska ta mig en snabb dusch imorgon bitti, sedan lägga mig i sängen och sova lite till innan jag går upp kring kvart över nio!

nu ska jag slipa tänderna! / Fernandez

Den här ragdoll katten kanske vi ska köpa, vissa tycker säkert att det är dyrt med 7000 för en kisse! Men det är som ett slags intresse för mamma och mig, och kan man lägga ut tio tusen på en hund, vaför inte sju på en katt? Tycker inte man kan värdera liv! och tänk kosingen man får om man får kattungar ; ) Not bad!

Kommentarer
Postat av: Johanna Norrman

Nu får du sluta skriva om alla söta kattungar, blir bara mer och mer avundsjuk :)

2009-01-27 @ 07:51:36
Postat av: Patricia

haha:) Men du har ju redan en super söt själv:D

2009-01-27 @ 14:41:44
URL: http://fernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0