feber

Åååh, vad DÅLIGT jag mår!
somnade som sagt i två timmar när jag kom hem efter skolan, det var lite läskig tfaktiskt. Kändes som om att jag sovit minst ett dygn, men inte det inte. Drömde iafl om att jag och Sunken var ute och åkte skooooter, riktigt galna var vi allt!
Vaknade av att jag fick sms av Jonathan, kände hur jag höll på att frysa ihjäl fast än att jaghade kläder på mig, tog febern och det visade sig att jag hade fått 40gradersfeber, sprängande huvudvärk och öm i precis hela kroppen!
Efter ett tag kom Jonathan, gullig som han är gick han på affären och köpte mandariner och halstabletter till mig, hade ingen alvedon hemma, och apoteket var stängt så han kunde tyvärr inte köpa mig någont lindrande: (

Efter ett tag så ringde mormor, så hon och morfar kom och hämtade deras sjuka barnbarn, och nu har de pysslat om mig hela kvällen, bäst som de är.. Har även ätit en magnisyl, och den har gjort så att jag iafl har orkat resa mig, kollat tv och fått i mig ett par ostmackor som mormor gjorde åt mig, tack!

Blir nog ingen skola för mig den här veckan, känner mig helst sluuuuut i hela kroppen och febern tycks inte vilja lägga sig!

Men, till igår. Åkte ju på hockey med grabbarna, och vilken rolig och trivsam resa det blev, Det var riktigt bra stämning i Swedbank Arena, och nog var inte det så konstigt när MODO tog hem ännu en seger? MODO vann över Timrå och har nu, sakta men säkert börjat spela som de brukat, samlar poäng och klättrar uppåt i tabellen!! Jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: anna

haha vi måste förverkliga din dröm nåt framöver ;)

2009-01-13 @ 23:07:47
URL: http://annamarielle.blogg.se/
Postat av: hannaf

shit, även 40 grader!! sjukt mycket! krya på dig, hoppas du blir bra snart :) puss /H

2009-01-14 @ 09:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0