Dääns

Bloggen har tjorvat för mig hela dagen idag, så nu har jag försökt logga in gång, på gång. Och äntligen har jag lyckats : ) Tusende gången gillt, right!?

Kan ju berätta lite om gårdagen, var verkligen inte meningen att det skulle bli utgång för mig. Inte alls.. Men med dagen så började anna prata om att jag skulle följa med henne till häggenås på dans, nämligen Jannez som hade spelning : )
Så, tillslut kunde jag ju inte motstå hennes charm, höhö. Och vi tog bussen till häggenås. En väldigt stressig kväll för oss båda, men Patricia och Anna klarar då allt! 
Blev lite höger, vänster på bussen. Och när vi kom fram på väg till förfesten så kom det en bil och plockade upp oss och körde oss till platesen. Till en början vare lite stelt, jag och anna var defenitivt de yngsat där, men det släppte sig under kvällens gång.
Seen vare dags för däääns, Vi trängdes, jag vet inte hur många i bilen vi åkte, jag och anna satt iafl ihop klämd med 2-3killar i bagageutrymmet! Men det funkade ju d å.
Sen betalade vi inträde och jag och anna begav oss ut på dansgolvet, skulle dansa gammeldans, eller vare heter. Gick väl inte så där jätte bra, men som sagt. patricia och Anna kirrar allt!

Underkvällens gång, stod jag mest framför scen ensam och diggade Jannez, haha. Pinsamt så här i efterhand. Men jaaa, jag blev ju fan kär i dem allihop! Självklart blev det dans också, riktigt jävla roligt!
Kvällen, så där vid tvåtiden då dansen var slut, köpte jag och anna oss världens godaste Hamburgare, sådan som de står ute och grillar du vet? Hööua, saftas i munnen bara jag tänker på det. (Och appropå mat så kanske jag måste laga till någon middag snart.....)
Well, vi åkte hem med annas moster, och kvällen var verkligen SJUKT rolig. Ångrar inte en sekund att jag följde med, nääe roligaste kvällen på länge : )

Idag
när man vaknade var jag väl inte den piggaste, somnade någon timme så där vid tre tiden också!
Känner mig som ett sphagetti i kroppen, och tänker bara ligga framför tv:n heeeela kvällen, inte röra en fena!

Sitter och kollar resultaten på hockeyn på GoalWire eftersom att jag inte kan se matchen : (
Och det ser riktigt bra ut så här långt med en period kvar att spela. modo leder, med 5-1 och det är verkligen tre riktigt viktiga poäng för gubbarna mina! Någon som vet om Mike, MODO's nya målvakt står sin första match idag? Isfl tycker jag att han ser ut att göra väldigt bra från sig. Heja heja, vem än det nu är som räddar puckarna så flitigt ; )!




Kommentarer
Postat av: anna

sjukt rolig kväll! mer såna

2009-01-11 @ 16:18:39
URL: http://annamarielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0