MODO HOCKEY ÄR DOM BÄSTA!

Eftersom att susanne dissade träningen, så åkte jag till min änäbänäna istället mitt humör var väl inte på topp just då, men anna fick mig snabbt på bättre humör. Vi gick på en välbehövd, härlig, rask promenad runt om i frösön och det var verkligen skönt att ha någon att verkligen prata med, blev mycket prat om utlandsresor och sommar minnen från bulgarien!

Sedan tog jag bussen in till stan där jag möttes upp av micke, vi gick in på olearys och tog ett bord och lite senare precis innan match så droppade även tre av Mickes vänner in och gjorde oss sällskap, ju fler desto bättre, som man brukar säga : )

Jag kan ju inte annat än att säga att jag gick ifrån olearys ikväll med ett stort leénde på läpparna, MODO spelade med hjärtat ikväll och det gav verkligen resultat, 4-2 slutade matchen och MODO var verkligen värd vinsten!
De körde ett bra spel, snabba skott på mål.
Ikväll kunde man verkligen se glöden, viljan, gemenskapen och kärleken till hockeyn! Tre välförtjänta poöng till mina gubbar, och på måndag, med förstärkt självförtroende och samma power i spelet hoppas jag på vinst mot Timrå.
 D e t  k l a r a r  n i !

Sedan vill jag hälsa världens bästa Victor Hedman välkommen tillbaka : )

MODO HOCKEY ÄR DOM BÄSTA, HEYA HEYA HEYA MODO! / Fernandez



Kommentarer
Postat av: annaa

Kom och hälsa på mer pytti honey!

2009-01-08 @ 23:12:09
URL: http://annamarielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0