rubrik

  Det sägs..
"Hata aldrig den du en gång älskat"


Ja
, hej på er och hoppas alla är go och glad, något jag inte är idag tyvärr.
Vaknade inte på det bästa humöret idag, och det har inte blivit bättre..
Ska åka hem till kära järpen idag, bara kolla tv, vila och mysa!!
Är ju lets dance ikväll också, såg inte förra veckan så tittade på internet istället, måste säga att det fanns många duktiga tävlande, vissa gjorde mig faktiskt riktigt förvånad. Någon som däremot inte var bra var BlondinBella, riktigt stel å hon såg mest osäker ut när hon trippade omkring, men jag klagar inte.. rolig underhållning vare ju allt, och vem vet, idag kanske hon "äger" hela programmet! höhö. Skulle inte trooo de.
Sen hennes röst gör ju så man tappar all respekt för kvinnan, lite Jämtländska, samma attityd och en prilla underläppen skulle vara betydligt mycket coolare! ; )

Vad som mer
händer i helgen vet jag inte riktigt, är sugen på en utlandsresa, eller varför inte vinna en miljon? Kanske köpa en bil.. Eller så ligger man antagligen helt jävla uttråkad i järpen eller lägenheten, ser röran i rummet och orkar inte lyfta en fena!
HÖR av er till mig under helgen folks, jag vill inte ligga för mig själv och ruttna sönder, okej.. så illa är det inte, men skänk mig en tanka iafl! : )

Nu ska jag vänta på att mormor å morfar ska ringa så jag kan åka hem, hörs ikväll, Tjing / Fernandez


INTE så här jag ville att det skulle sluta,






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0