Ett gott skratt förlänger livet

ett gott skratt förlänger då sannerligen livet :

Klockan ringde precis, och eftersom att ingen var hemma så svarade jag

jag - Hej det är Patricia

på andra sidan linjen kunde jag direkt höra en av Mormors Nio syskon Linnea svara

Linnea - Meen nej, har jag kommit fel? skulle ju ringa ´till sällsjö!

Jag - Men du har ringt till Barbro och Rolfs lägenhet (min mormor och morfar)

Linnea - Men vem är det jag pratar med då?

Jag - Patricia..

Linnea - VA? ÄRE PATRICIA ? GULDKLIMPEN ? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH ÅÅH FINA HJÄRTAT, VARFÖR SA DU INTE ATT DET VAR DU FRÅN BÖRJAN? HAHAHHhAHhaAHAHHah åååh vad glad jag blev, HahaHAhAHAAHAHHAHAhAHAHAHHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHA FINA HJÄRTAT osv osv...

Så där höll det på minst en minut tills hon inte längre kunde andas. Tänk om alla blev så glada när de fick prata med mig i telefon : )



nog startade min dag med ett smile på läpparna iafl : )
Vad jag mer ska göra idag är inte bestämt, är ju fortfarande inte frisk, fast febern är så gott som väck nu idag fast än att jag somnade med nästan 40grader igår, S K Ö N T !
Alf har bjudit hem mig på hockey ikväll, fast är nog inte tillräckligt frisk för att gå dit.
Mamma vill att jag ska komma hem..
Själv känner jag inte att jag har orken till något alls faktiskt... Kanske blir att vila hela dagen igen, Inte såååå illa faktiskt, höhö!

Hoppas allt är bra med er andra, och att skolan rullar på?
/ Fernandez
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0