Blä

har jag glömt bort att berätta att jag aldrig tog mig hem idag? JAG BLIR SÅ JÄVLA LESS!
Blev ett stort missförstånd mellan mig och mormor och morfar, de trodde jag skulle åka buss hem
medans jag satt här och väntade på dem, tills alla bussar slutat gå!
ÅÅh GRR! riktigt arg är jag, finns inget att göra här,
vill hem, hem, hem, bort från Östersund som antagligen är Sveriges värsta stad
(kommer antagligen ta tillbka det där någon gång i framtiden)
Men mitt hat till den här lilla skit staden, är för stunden VÄLDIGT stort.. Önskar bara att mamma kunde åka till stan och hämta mig, har inte käkat middag heller så är extra sur!
Nu vill jag bara ha en pommes på Donken, eller en fet kebab, finns ju inget annat att göra här än att äta å bli en jävla tjockis! (inget fel på tjockisar, jag vill dock inte bli en)
Nu skulle Sunken ha vart hemma så jag kunde få lite sällskap, dricka te och käka ost mackor, snacka en jävla massa dynga, fy fan vad gött det vore!

Har iafl tittat på Let's dance ikväll, var helt okej faktiskt. Och nu då? Ska jag sitta här pigg som fan, hungrig som en varg och stirra in i väggen? Inte så stor lust till det! 
Elina sa att jag skulle komma på någon fest där hon å Jenny är, men nu verkar ju båda två vara fullare än, jag vet inte vad. Så då vill jag ju inte gå dit heller!

så vad gör man, klagar på hur bedrövligt livet kan vara ibland, och dricka Bravo juice direkt ur förpackningen!
Idag äre verkligen inte min dag, så för gudsskull, GE MIG EN BRA MORGONDAG!
Om någon avdankad, uttråkad ö-sund´s bo läser detta nu, slå mig en pling så joinar vi varandra
Så för en sista gång. (i det här inlägget) HATA HATA HATA ÖSTERSUND!
/ Fernandez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0