Olearys

Har jag sagt vilken gentleman Micke är? Idag, med tanke på min lite taskigare ekonomi här i början av Januari(haha) så ska han bjuda mig på Olearys ikväll, hur gulligt är inte det? Så ikväll blir det Olearys, men först träningen, som jag verkligen ser framemot! : )

Fick ett litet tips, från en anonym läsare
" hoppas att det går bra med träningen men det gäller att du verkligen vill de. Ett tips är att SLUTA dricka alkohol och ändra kostvanor."

Först vill jag väl säga tack, för jag hoppas själv att det kommer att gå toppen! jag är sjukt taggad, och har viljan. hade inte tänkt att slösa bort massor utav pengar på ingenting, nu har jag verkligen bestämt mig och går in för det till tusen. Och sedan det där med Alkohol och kostvanor har jag faktiskt redan räknat ut själv. Haha. Men tänker inte SLUTA dricka, och tänker inte SLUTA äta det jag tycker är gott, men verkligen dra ner på det : )

Sen har jag ju glömt berätta att jag ska till Ö-vik och kolla derby på Måndag, det är anledningen till min svängiga ekonomi. Två hockey resor på så kort tid, och den första var riktigt dyr så mamma betalade halva! Men nu äre mina pengar, och sen är jag ett bankrutt. Närå, men nästan...

Som sagt sjukt pepp på träning, och avsluta kvällen med en hockey kväll på olearys. kan det bli bättre?
PussKram/ Fernandez


Kommentarer
Postat av: Micke

Haha , naaw :)

2009-01-08 @ 10:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0