MODO HOCKEY ÄR DOM BÄSTA!

Hej igen, allihopa.
Resan igår, var helt makalöst rolig. Dock var jag väldigt trött när jag steg upp vid 8på morgonen, men jag har bara mig själv att skylla.. Så klart..
Vilket fall, mamma körde mig till mörsil, från mörsil med Jimmy till Alsen där bussen av gick ifrån. Vi båda var riktigt slö så bestämde oss för att sova på bussen, vilket inte gick så speciellt bra. Redan inne i stan var det ett väldigt liv, alla var ju självklart exalterade för den kommande matchen, så att höra "MODO HOCKEY ÄR DOM BÄSTA" fick mig bara att bli piggare! Vi stannade och åt i sollefteå innan vi drog vidare, som tur var hade jag börjat piggna till, Jimmy lika så och vi började att dricka lite öl och ha roligt med resterande!

Väl framme, kunde jag inte bärga mig, ville så klart att matchen skulle börja så fort som möjligt och få se MODO vinna, vilket Färjestads alla fan var väldigt Skeptisk till. MEN, Lång näsa på dem, MODO spelade bra och fick en fin, väl förtjänt seger! matchen slutade 3-2 precis som jag hade tippat, självklart väntades det firande på bussresan hem!
Jag bestämde, med anna och Jonna att jag skulle med på efterfest. Men mina krafter sa emot och istället for jag hem till Jonathan i Nälden, där det blev ännu mer Hockey. Sverige till JVM final, U N D E R B A R T ! Spännande match, och snygg vändning av sverige. Även profffffsigt spel av de unga, svenskarna i tredje period.

Idag har jag varit hemma hos Jonathan hela dagen, har pysslat om honom. Stackarn ligger ju i 40gradersfeber. Hoppas att jag blir sjuk, lagomt till skolan!

Njut av några av bilderna jag tog under resans gång!

 Och tack för den fina dansen, Zajkowski!


Kommentarer
Postat av: j

fitt modo

2009-01-05 @ 15:19:48
Postat av: Patricia

haha, bättre lycka nästa gång gubben:)

2009-01-05 @ 16:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0