Trött, och glad.

hejj på er allesammans!
Undra om det finns någon som är lika trött som jag? tror knappast det, helt slut efter att legat och hostat sönder ännu en natt. Och som råga på det, så börjar man dagen kvart över 8med minst tre timmars turism!

Men är trött, och glad!

Har glömt min dator hos mormor och morfar också, snacka om vimsig man blir på brist av sömn, haha!
Hämtar den imorgon, idag räcker ju inte tiden till.
Åker ju till Ljuva Ö-vik och kollar på MODO-Timrå, som VI längtat : )

Önska mina älsklingar all lycka i världen!

Var med min ´käraste vän jimmy igår också, han var snäll och följde med mig Alf, och sedan gå hem i kylan!
Räddare i nöden, hade aldrig vågat gå hem i vintermörkret helt ensam.
När jag väl går ensam, så har jag alltid intryckt 112 på min mobil, sedan håller jag hårt i mobilen och med fingret på "jag vill ringa" knappen, haha. Men man vill ju vara på den sääkra sidan ; )

Ska snart springa till lyan och köpa en macka, hann inte med frulle imorse, typiskt!

Höör gärna av er under kvällen, puss kram / Fernandez








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0