Våga ellllller eej

Idag på musiken så var det sista gången, tråkigt nog! Vi hade betyg snack och jag är mäktigt nöjd. Fast mitt betyg är inte helt satt av dem ännu, jag har ett JÄTTE STARKT VG och om jag kommer dit på onsdag och framför en sång med gitarr för dem, sa dom att de med största sannorlighet tänker ge mig ett välförtjänt MVG.
Haken är att de vill se mig framföra någonting helt ensam! och eftersom att jag är väldigt blyg när det kommer till att sjunga och spela inför människor, så vet jag verkligen inte hur jag ska göra!
 Känner inte att jag riktigt har självförtroendet. fast egentligen vet jag ju att jag inte har något att förlora, kan ju bara vinna på det! Någon som har ett tips på hur man kan minska nervositeten? Dela isfl med er till mig, behöver ju allt stöd ; )

Idag, eller ikväll rättare sagt, så ska jag antagligen på Dans med Anna, är ju Jannez som spelar och vem gillar inte dem? höhö. Har varit lite velig med hur jag ska göra, är inte helt hundra ännu. Men jag tror att det kan bli RIKTIGT roligt.
Vi ska ju förfesta hos annas kompis, vad han nu heter och det är ju alltid roligt att lära känna lite nytt folk : )
Det jag
funderar mest på är egentligen vad jag ska ha på mig, jag är inne i en period då jag hatar mina kläder, och varje dag är en dålig hårdag, osv osv,..( hoppas någon känner igen sig så jag inte är ensam om den saken) well, jag hoppas att Anna har något att låna ut, annars är jag ju körd, helt och hållet!

VILL HA MÅNDAG OCH MODO!!!!!!! Är riktigt peppad, ge mig ge mig ge mig!

Nu ska jag på stan med Anna å Jimmy, hörs sen godingar / Fernandez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0