vinst

jag hade tänkt att slänga ihop ett inlägg här lite snabbt innan jag åker till min lägenhet, just nu befinner jag mig hos min mormor och morfar, glömde min dator här sist, åå den kan man ju inte leva utan :P

Vilket fall, resan till Ö-vik igår var riktigt rolig, sjukt lyckad och lyckoruset flödade konstant i kroppen när man stod i klacken och Hejade fram världens bästa hockey lag! Så fiiin vändning de gjorde, låg under med 0-2 i andra, och vände det skickligt till 3-2 och där med vinst! Så härligt att dra till sig yttligare tre poäng!
Hörde ryktas om att Foppa kommer tillbaka till MODO också! K U N G !

Dagen har varit ganska seg, haft Engelska och Psykologi. Engelskan var verkligen svår, medans Psykologin var rätt kul!
vet inte riktigt än vad kvällen kommer att bju på, kanske följer jag med Norberg till grapparna grus. Eller så stannar jag bara hemma, köper överdrivet mycket gotta och kollar på Let's Dance och alla skit program som visas en vanlig fredags kväll!
hör av er!!!

Efter fyra timmars sömn blir man rätt trött, så ska lägga mig och vila lite nu innan hanna hör av sig...
Hörs sen / Fernandez

OCH APPROPÅ DEE, GRATTIS JIMMY HERNERUD MIN BÄSTASTE ÄLSKADE VÄN PÅ DIN 18ÅRS DAG!<3

Vill ha sommar åå fylla 18, bilden ni ser togs någon gång i Juli förra året, ååh, sommar sommar *drömmer mig booort*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0