En duktig tjej.

Nu så där på kvällskvisten har lillajag varit duktig, har damsugit och diskat.. något som verkligen behövdes så här efter lovet, kan tänka mig att lägenheten har samlat på sig extra mycket damm bara för att göra mig suuuuur.
 Det är jobbigt att komma hem när det ser ut som om att någon släppt ner en bomb i lägenheten! Saker överallt och imorgon MÅSTE jag gå ner och boka tvätt-tid hänga in kläder i garderoben och städa städa städa.

Jag har även varit duktig att skrive en "INGEN REKLAM, TACK" skylt som jag ska tejpa upp nu innan jag ska sova, så nu kanske jag slipper vakna av att brevbäraren fyller min lilla lägenhet med massa onödig  reklam, eller ännu värre är det när han kommer och skrämmer livet ur mig när jag ska ta mig en liten power-nap efter skolan. Nej öuha, inge mer reklam tack!

Kvällen till Ära har jag ätit lite chirre, måste ju passa på nu innan hårdträningen startar! Kanske ska träna redan imorgon med sunken, gympa ska det bli, ruligt : ) känns så bra att äntligen ha viljan!
Nu när jag kikar lite lätt på klockan kan jag inte sluta att gruva mig inför skolan imorgon, fem i tio börjar jag så kanske är dags att försöka sova, och samla på sig lite krafter och göra morgondagen till något positivt..

Natti natti / F


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0