slapp dag

Sitter i lägenheten nu och bara tar det lungt!
Var ju fest igår, så idag vilar jag upp mig efter gårdagens bravader! Måste säga att jag hade det roligt, hela kvällen faktiskt! Började hos Joel, och sedan blev det stan och News, med Malin, Sofia och Cecilia. Bröööödarna mina!
Efterfest hos fredrik och stoffe, varade dock inte så länge.. utan tog nattbussen halv tre till Jonathan i nälden.
Vi kollade på film med Calle innan vi la oss!

Så, jag är rätt seg idag med andra ord... Funderar ´på att dra hem till Järpen, vi har ju främmande där så kan tänka mig att det bjuds på riktigt god middag och efterätt, och det vill jag ju inte missa : )

Den välförtjänta träningsvärken har även visat sig, skönt!

Laddar upp någon bild senare sedan gårdagen.
Och kika in bloggen senare ikväll, ny design väntar, ÄNTLIGEN!

//Fernandez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0