Smått och GOTT

EFTER det att nii läst de här inlägget, så vet ni nog lite mer om mig! : )

Stava ditt namn utan några A:n
Ptrici
Är du singel?
Du har mitt nummer
Vad är ditt favorit nummer?
23, så klart
Favorit färg/färger?
Jag älskar alla färger:)
Hatade färg/färger?
som sagt..
Vad lyssnar du på?
Mad world, och tv:n som de andra kikar på
Är du nöjd med ditt liv just nu?
Jag är för det mesta nöjd med mitt liv:D
Vad är/var ditt favorit ämne i skolan?
Musik, utan tvekan.
Vart önskar du att du var nu?
Mallorca, hälsa på min släkt!!
Vad borde du göra just nu?
Något jag förträngt.
Är du kär i någon?
nepp, inte än:)
Kan du blåsa bubblor?
jag är vass på de ja!
Kan du nå dina fötter med raka ben?
de kan du ge dig på!
Kan du vifta på öronen?
nope=( vill vill vill
Kan du skruva på tungan?
Jajjjjemän!
Har du någonsin velat bli läkare?
ALDRIG!
Vill du bli brandman?
NIX,
Vad drack du senast?
COCCA, som morfar min bjöö på:)
Vad tittade du senast på tv och med vem?
O.C med marcus!:)
Vem pratade du senast i telen med?
Min kära mor
Vem ringde dig senast?
Mami
Vem smsa dig senast?
Min älskade vän Jimmy, precis faktiskt. TIMING!
Har du några tatueringar?
Nääääruu, men räkna med att de blir en snart, (om jag vågar)
Har du rakt elr lockigt hår?
Mitt hår har självlockar, tacka vet jag plattången!
Är du glad?
Jaaa, tack å lov:)
Vad har du för planer ikväll?
hemlis
Hatar du folk som ljuger?
Det är fult att ljuga=(
Föredrar du "mjuka" eller "tuffa" killar?
Hård utanpå, men mjuk inuti ;)
Föredrar du blonda killar eller brunhåriga?
Ge mä båda
Vad vill du bli när du blir stor?
Rik, och riktigt jävla snygg=)
Har du någonsin kysst 2 personer samma kväll?
jaaa.. :P
Har du någonsin varit helt förkrossad?
Jaaa, :(
Hur är det mellan dig och dina föräldrar?
med mamma är det underbart!  
Tycker du om ditt liv?
jaa, för det mesta råå, alla har väl sina motgångar liksom!
Använder du mascara?
För det mesta, ja:)
Använder du läppstift?
nääruu
Vad ser man om man öppnar din handväska?
Beror på vilken;)
Vilket balsam tycker du luktar godast?
Do no
Vad är din favoriträtt?
En stor pizza sitter aaaldrig fel
Vad är din favoritkärleksfilm?
Titanic
Vad tycker du mest om i ditt utseende?
Oj vad svårt. PASS
Vad tycker du minst om i ditt utseende?
don't knooow, pass
Förlåter du eller glömmer du?
De flesta vet nog att jag förlåter..
Har du mest tjejvänner eller killvänner?
Har mye av båda, åå de tycker jag är bra:)
Hur länge har du haft bilddagboken?
suck..
Har du någonsin masserat någon?
Mmm ; )
Vad är du rädd för?
MYROR!!!! och döden, jimmy vet vad jag talar om.
Önskar du att du var en kändis?
haha, ja och har alltid gjort!
Önskar du att du var en kille?
Killar är skit! Närå, de har väl sina fördelar!
Hård eller mjuk smörgås?
Hård, kan ju käka tusen när man väl börja!
Silver elr guld?
Guld
vilken ögonfärg har du?
Bruuuuuna!
Är det den färgen du vill ha?
Allt annat hade nog sett knasigt ut! Så jag är väl nöjd, iafl för stunden. haha!








Kommentarer
Postat av: Marina

pööösss

2009-01-29 @ 00:47:53
URL: http://marinabackman.blogspot.com
Postat av: elin wikman

de heter självfall inte självlockar. haha. <3

2009-01-29 @ 08:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0