Omänsklig

vad sjutton äre med mig? Hur kan jag vara så förbaskat trött 24/7? Är det verkligen mänskligt?
man funderar ju..
har inte gjort något alls idag, slappat hela dagen, ingen nytta alls med andra ord!
Och höuga ligen, vad jag saknar min Lina, min stjärna i mörktet!

Idag så bokade
iafl jag biljetter till MODO-Timrå, så ska springa och hämta dem imorgon, sen ska jag nog låsa in dem så att de inte försvinner, lär väl tappa dem på vägen hem eller något. Skulle vara så typiskt när man ska ha ansvar för andras saker, mycket pengar i sjön de!!

Imorgon vet jag inte vad som väntar, skolan börjar ju kvart över 8, fattar inte, borde vara olagligt med sådana tider?!
Klockan 8så ska man ligga i sängen och sussa, där med basta! Har iafl
*Turism
*Samhälle
*Svenska
RIKTIGT dryg dag-
Se
dan kanske det blir till att träna på friskis och svettis med MIN ANNA, världens bästa anna för den delen!
Hoppas hoppas, måste ju lägga i till Beach 2009. Då ska jag vara på topp, looovar! hihi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0