världens bästa

Vilken jävla tur att just jag fick världens bästa, och sötaste mamma!

Kommentarer
Postat av: Albin

Tjenare!



Jag heter Albin och kommer från tjenare.se!



Jag gillar din bloggs enkla layout men ännu mer vad du skriver (i alla fall de fyra senaste inläggen, hehe) ;) Jag har också ett erbjudande till dig. Om du vill visa annonser på din sida och tjäna pengar på när någon trycker på dessa så kan jag erbjuda dig en del pengar. Om du har ca. 300 besök på en månad (10 per dag) så kan du tjäna i alla fall en hundralapp. Med 1000 besökare i månaden kan det bli närmare 400 spänn osv.



Maila mig om du är intresserad av att visa annonser!



Ha det gott! / Albin från TJENARE.SE

2009-01-06 @ 00:20:32
URL: http://www.tjenare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0