Vars tar all tid vägen?

Tiden drar ihop sig och jag ska ta mig en snabb dusch innan jag ska plocka ihop lite saker, ska ju tillbaka till Lägenheten i stan om bara någon timme... Något jag inte alls är speciellt sugen på, hade jag själv fått välja så hade jag stannat här hemma minst en vecka till. Har verkligen trivts bra här hemma i järpen under de senaste dagarna, har kunnat tagit det lungt, varit världens sunkigaste tjej, suttit i mina munk tröjor sedan nian, varit osminkad, ätit mammas mat och sovit halva dagarna!
Men nu är det slut på det, nu ska jag tillbaka till verkligheten, till stressen! Bara att bita ihop.

lite stolt är jag iafl, har ju bestämt mig för att verkligen hålla mig till mina nyårs löften. Så nu har jag och susanne bestämt att vi imorgon ska åka till frösön och köpa vårat första medlems skap på friskis och svettis. Det känns faktisk riktigt bra att börja träna igen, att få leva ett lite mer sundare liv. Och jag är verkligen riktigt pepp, vill ju vara på topp till Beach 2009.
Lika bra att börja i tid!

Som sagt tiden rinner iväg, dags för duschen! // Fernandez

Andra dagen i bulgarien, och den där degen ska väck!


Kommentarer
Postat av: Mecke

stekbilden;)

2009-01-07 @ 20:47:58
Postat av: Anonym

Haha alltid:D

2009-01-07 @ 20:56:12
URL: http://fernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0