7timmar

Om sju timmar åker jag till stockholm, ni kan ju gissa vem som INTE ser fram emot en lång resa i en full packad bil...
Något som är lite kul är att hanna ska dit imorgon också, så vi ska försöka träffas något där : )

Tittade på en rolig film ikväll med familjen, vi skrattade mest hela tiden, speciellt Jarmo. Haha.
Alla har gått och sovit nu, förutom jag då. Är smart och är uppe länge så jag ska vara extra trött imorgon på resan.
Ska iafl bli skönt med fyra nätter på hotell med hotell frukost och bad och bastu om kvällarna.
Sommarlov är fan grejjer det.
I våra hjärtan!

Sedan så hoppas jag att alla som ska på Annas 18års fest imorgon får det SJUKT KUL, festa lite åt mig också så är ni bussig.

tjong // P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0