Åker hem

Idag åker jag hem från Sundsvall till Östersund/Järpen.
Imorgon så ska jag på Järpensmarknad förhoppningsvis med min Pernilla.
Sedan blir jag bara hemma någon eller några dagar och sedan beger vi oss hela familjen på en liten resa till Stockholm där vi ska bo fyra nätter på hotell och göra allt som vi kommer åt att göra i vår fina huvudstad.

Jag gillar när man har  mycket att göra, min sommar har minst sagt varit händelserik och den har knappt börjat.
Som sagt, på sommarn är livet som bäst. fast mest längtar jag till trippen till Oslo och Yran/fäviken veckan.
Jämtland är faktiskt rätt bra ibland.

Ska bli skönt att lämna medelpad iafl, Borta Bra Men Hemma Bäst! / P

Kommentarer
Postat av: bäckman

när åker du till stockholm:)? jag åker dit på fredag jag :) <3

2009-07-07 @ 17:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0