bäst.

Jag har minst sagt haft en bra dag igår med min släkt, blir helt varm i hela kroppen när jag tänker på hur underbar min familj verkligen är. Jag är sjukt lyckligt lottad... även fast alla tyvärr inte kunde komma så var det så bra.

Tackar för alla presenter fick

* KAMERA
*PENGAR
*SMYCKEN
*KLÄDER

och massa saker till min Lägenhet.
Sjukt bra presenter och en sjukt bra dag. Nu är jag 18 och det ska invigas ikväll på fäviken
Det kommer att börja ´med grinllning hos Hedströms, sedan åker vi alla brudar till Ragge och gänget innan vi far till fäviken.

Hoppas bara att vädret ger med sig, lite schysst kan väl gud va och ge oss lite sol ikväll. Bara jag slipper regn..... !!

Förresten om det är någon som funderar på att ge mig en present så står Alexander Rybak först på min önskelista.

Och sen tusen tack för alla sms/telefonsamtal och gratulationer på ansiktsboken osv.
/ Myndig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0