BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Idag åker vi hem, och jag spyr av bara tanken. Vill INTE hem till jämtland och järpen där vädret är helt jävla värdelöst och saker att göra är 0. Ville verkligen åka till Oslo och vara med mina systrar,  men ikke.

Blir det inte av i Augusti vet jag inte vad jag gör.
Längtar bara tills nästa sommar för då flyttar jag dit.

Förresten så är det bara 8 dagar kvar nu innan jag fyller 18. SHIIT.
Det är sjukt lite ju. Hoppas att alla ska på fäviken? Dagen efter den stooora dagen.

Well well. Nu så måste jag bege mig till affärn och handla något gott innan jag blir galen. Som sagt, tanken på att jag ska hem idag får mig att vilja kräkas.

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0