Då var man kändis då...

ojojoj vilkden DAG. Först god frukost på hotellet, sedan åkte vi till stan och shoppade lite innan vi drog mot skansen.
Där stod jag i fyra timmar för att jag skulle kunna få en någorlunda bra plats, och ja det fick jag verkligen.
Fick se Alexander Rybak som jag inom en snar framtid (förhoppningsvis) ska gifta mig med och massa andra bra artister.

Värsta av allt var när jag fick ögon kontakt med kamera mannen och så sprang han fram och filmade mig.
Nu vet jag då inte hur mycket jag kom med på tv men han stod där ett jävla tag och jag har aldrig skämts så mycket.
HAHHA, åååh vad pinsamt. Blev ju nästan svimfärdig, haha.

Sedan fick man ju massa sms där folk skrev att de sett mig på TV så ja lite  kändis är man ju nu ; )
S
ka själv titta på programmet imorgon på internet om jag vågar. Det kan ni också göra bara att gå in på http://svt.se :D

jaja blir inget Oslo för mig och vanessa imorgon : ( men senare i augusti blir det nog av.

Nu måste jag sova. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var så snygg på tvn som alltid

2009-07-14 @ 23:18:57
Postat av: FERNANDEZ

haha !!! fan va synd att ni inte kommer ... !

2009-07-15 @ 07:05:05
URL: http://amandafernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0