Fäviken!

Satan i gatan vad KUL jag hade  det igår... helt extremt faktiskt och det har jag den härliga stämningen och mina vänner att tacka.

Det började med god middag hos ida vi åt och drack, efter ett tag så drog man vidare mot Ragge där det var massa trevliga människor. Sedan åkte vi mot fäviken, fast först stannade vi ett tag hemma hos mig eftersom jag var pinknödig och för att fredrik ville stanna och prata med min "plast-pappa" Jarmo eftersom han har spelat i Timrå.

Sedan körde kent oss till Fäviken och ja, resten av kvällen var helt enkelt perfekt.

Nu är ju frågan den om man ska dit ikväll också. Har huvudvärk vilket inte är så speciellt skönt. Men samtidigt var det så sjukt roligt igår så är ju typ värt det.


Kommentarer
Postat av: elin wikman

har du färgat håret? :)

2009-07-25 @ 13:34:12
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0