filmkväll

Det blev jag, Maddis, Felicia och Pernilla som kikade film tillsammans ikväll.
De andra var på tok för trötta, vilket är rätt förståligt.
Vi gick upp på OK och hyrde "allt flyter" och köpte lite godis och så.
Filmen var helt okej bra, rolig ibland dryg ibland osv...

Efter filmen satt vi och pratade, och framförallt skrattade.
Bestämde också att vi ska fika tillsammans imorgon på Kretsis,
Ska bli himla mysigt. Efter det åker jag nog in till stan.
Vet dock inte vilken tid...



Här är filmen för er som inte sett den. :)

ikväll har jag en är för trött för att orka sova kväll. Vilket betyder att jag kommer att sitta uppe för länge.
Nu ska jag ner i källaren och hämta glass. mums.

/ Patricia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0