Fullt upp

Hola!
Idag så har vi varit på Naturhistoriska riksmuseet hela dagen :) det var faktiskt riktigt roligt och väldigt intressant.

Kolmården igår var hur roligt som helst, jag blir typ deprimerad över att vara människa. Varför fick inte jag bli ett Lejon eller något annat häftigt djur? Efter det var vi och åt med Patrice och hennes pojkvän Johan på en väldigt fin restaurang i Norrköping där de bor...

vi har nästan precis kommit hem från middag, så nu ska hela familjen gymma spela pingis och sen basta, gäller att hålla igång under sin semester eftersom att man äter hela tiden (!!). Bli inte förvånade om jag rullar fram när jag kommer hem.

Just det, köpte en t-shirt och ett par leggings igår på Gina, och sedan så fick jag torrschampo och en ny mascara av mor, Torr schampot rekomenderar jag starkt till er där ute som får skitigt hår på en dag samt att det ger håret bra volym.
Minns inte vilket märke jag köpte men gick på 150kr.
Leggings 150kr och T-shirten på 50kr. båda från gina...

Men men, nu så ska jag löpa. Hörs mer sen ! PUSS!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vacker du är

2009-07-13 @ 00:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0