Lyckad kväll

Det blev en väldigt rolig kväll igår. Förkrök hos simpa, sen körde han oss till Kluk, där lyssnade man på musik träffade MASSA efter längtade människor, umgicks i puben, dansade och åt hamburgare.

Senare, vid tre kanske så åkte jag, PernillaA, Jimmy och Simon en sväng mot mörsil. Aldrig varit mer rädd än när man åker med simpa.. vilket fall så for vi bort till Sannan, där badade Pernilla och Jimmy, liiiite kallt för min smak så jag avstod :P Sedan körde vi hem Pernilla och sen följde jag med Jimmy hem, vi låg och pratade lite i hans säng innan mamma kom och hämtade mig.Kom hem vid 5 och somnade på en gång.

Idag har jag förutom att sovit bort hela dagen varit på Affärn och köpt godiiiis.
Ska åka
till våran stuga idag också. Jag och Vanessa ska ta min moppe och sedan drar vi ut och fiskar inatt.
Vi blir där tills Torsdag eller Fredag skulle jag tro, torsdag betyder ju födelsedag för min del. Alltså fyra små dagar kvar.

Jisses. Tiden går fort.

/ P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0