Sista dagen som 17

Jag passar verkligen på att åka hem till Järpen vid alla tillfällen, bara för att få sitta vid datorn lite så man får veta vad som händer och sker ; )

Vilket fint väder det är ute idag, har solat lite... men jag blir så himla rastlös då så ger upp rätt snabbt.
Idag har det kommit lite kusiner, morbror och så som ska fira min födelsedag imorgon så nu är det full rulle i stugan igen, jag och morfar ska ut och fiska sen i fin vädret.
Tippar på att jag minst kommer att få 5fiskar iafl! :)

Idag är det min sista dag som 17år.
Vet inte om det är bra eller dåligt att fylla 18, det har väl både sina för och nackdelar.
Mest för hoppas jag.
Nog längtar jag
Men det skrämmer mig lite att "växa upp".

Imorgon åker Min syster till Cypern, dåligt avis man är på na. Blir nästan förbannad, men sen så har jag ju haft en väldigt bra sommar själv så ska väl inte klaga allt för mycket.

saknar verkligen Spanien nu.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Och jag saknar dig

2009-07-22 @ 17:42:56
Postat av: FERNANDEZ

GRATTIS !

2009-07-23 @ 09:05:05
URL: http://amandafernandez.blogg.se/
Postat av: Helena P

Grattis på födelsedagen!

2009-07-23 @ 23:55:12
Postat av: linnea

å jag saknar också spanien, vad sägs om en sista minuten :)

2009-07-24 @ 12:17:40
URL: http://liinneab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0