snart smäller det!

Är hemma en snabbis med syrran, jag längtar verkligen efter datorn nu när det är så extremt dåligt väder ute.
Man sover halva dagarna, spelar kort, äter, sover lite till... Jag som vill ut och fiska!

Morfar kom iafl hem med massvis av Smultron idag, åt riktigt mycket och det var sjukt gött.
Tur de ska ut idag och plocka mer tills min födelsedag på Torsdag, nu är det bara imorgon kvar. Sen smäller det! :D

Vad jag än gör nu när jag är hemma (om det är dåligt, eller till min fördel) så skyller jag på att jag är 17, ganska bra knep faktiskt.
Morfar säger bara när jag gör något "Men låt henne vara 17 de sista dagarna nu :)"
Söt han är morfar min. Och ja jag utnyttjar mina sista dagar som 17 rejält vill jag säga.

Snart börjar ju det riktiga allvaret..

Drömde massa konstiga drömmar inatt.... varför ska alltid jag drömma så konstigt för, sen när man hoppas på att det ska vara sant, och så vaknar man och blir så hippla besviken. Jobbigt äre.

Idag är det Allsång på skansen, blir allsång hemma i stugan med familjen som vanligt.
TUR ATT INGEN SER OSS!

jaja, nog om det.

23juli

Kommentarer
Postat av: anna

bättre fiske när det regnar ju :D

2009-07-21 @ 17:17:21
URL: http://annamarielle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hade gärna vart där med dig och haft det bra och mysigt

2009-07-21 @ 23:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0