Staden

Hej!
Blev tyvärr ingen fika för oss idag. Jag hinner inte och maddis var helt slut.
Lika bra är väl det för då sparar man ju en kosing också. Och det behöver jag, faktiskt.

Vilket fall åker jag till stan om en timme, vad jag ska göra där har jag faktiskt inte den blekaste om.!
Därför om ni har lite för er, så hör av er så blire lite häng. weho!

eftersom att min dator är sönder så blir det här sista inlägget på någon dag, om jag inte lyckas skriva på något annat konstigt vis då. : )

Saknar dig sen du försvann, saknar dig och känner mig halv nu
Saknar att höra mitt namn sägas, jag saknar din hand
För mycket vatten ska rinna under många broar
Innan jag glömmer dig.


Nej, hej och hå nu måste jag packa mina väskor innan jag beger mig.
Puss på er alla.

Kommentarer
Postat av: elin wikman

fin tjej på bilden:) hihi <3

2009-07-27 @ 22:40:51
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0