viären.

Har tittat på MJ minnes stund, åhhh. kan inte fatta att kungen har gått bort. :'(
Så jävla hemskt. Kommer aldrig finnas någon mer överlägsen sångare och dansare än han.
När hans bror började sjunga brast det nästan för mig, rakt in i hjärtat!!!

För er som undrar så är jag iafl hemma nu, var en snabbis på marknaden i Järpen innan den stängde idag också. Blir dock en heldag där i morgon med Pörni sedan åker vi till Åre och fikar och kikar i affärer och besöker Holiday som gamla goa tider. Hon är bäst min tjej. Många minnen med dig Rutt. (haha).
Förresten så gillar jag verkligen ÅRE, ska nog skaffa en lägenhet där när jag blir äldre.

Sedan har hon och jag lite fler planer, men mer om det senare ; )





Kommentarer
Postat av: anna

ta med dig henne o kom till laxsjö på fredag:D

2009-07-07 @ 22:31:27
Postat av: Ragge

ja michael var väl chefen!!!

2009-07-07 @ 23:02:13
Postat av: Anonym

gumsilums

2009-07-07 @ 23:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0