Naive

Igår var jag i Åre med Pernilla, vi hade det mysigt. Fikade, gick på byn och shoppade lite, sedan var vi pepp på fest så blev en drink innan vi begav oss ner till Holiday, där vare folk men vi gick till Josefine istället och hade då sannerligen det mysigt med tjejsnack, choklad och algrens-däck.

Idag åkte vi hem med bussen som gick vid sju, gick som ett levande lik till Årebageri för frulle och sedan till bussen.
Sedan har jag sovit hela dagen, och jag är fortfarande sjukt trött. Fattar inte vad vädret gör med mig?
Ge mig sol, då blir jag pigg.

Idag vette sjutton vad som händer. Häng med syrran, kanske planera lite om resan till oslo som jag verkligen av hela mitt hjärta vill ska bli av. Måste Måste Måste bli av.

Saknar Min syster och Bästa vän Amanda.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0